Motorstopp

Jag skulle nog fortfarande vilja påstå att jag är utmattad efter helgens alla äventyr. För att använda mig av lite "bilspråk", det var full gas och femmans växel från fredag eftermiddag till söndagkväll. Det känns som om jag fortfarande kör på tomgång. Eller snarare soppatorsk. Tom tank. Kort och gott, jag skulle behöva ett höstlov. Tyvärr är höstlov bara få förunnat. Dessa få är sånna som går i skolan. Jag gör inte det längre, jag jobbar. Dock tjänar jag inte lika mycket pengar som jag skulle vilja...och jag har fortfarande inte höstlov.  


Kommentarer
O

subersaab! mumma på den! tung som attan på gotland!

2007-10-25 @ 21:48:59
Edvardkristin

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2008-10-14 @ 10:46:51
URL: http://www.enequist.dk/edvardkristin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0