Fluffiga frillor och afterski

Youtube är farligt. Jag skulle egentligen ha skrivit ett spännande inlägg och en medelålders kvinnan som ett antal gånger kliade sig mellan benen idag på tåget, men som sagt, youtube är farligt och jag har istället tillbringat en längre tid tittandes på videos med Bon Jovi, AC/DC, Guns'n Roses och Europe. Pudel band. Jag är fast. Ge mig. Jag Känner att jag äntligen har hittat mina själsfränder, titta bara på håret. Det är ju där det sitter. Jag har också pudelfluff. Rock'n roll. Paradise city och high way to hell. Det vore mumma att se sådana låtar live. Nuförtiden kan man ju i alla fall se dessa låtar live med diverse coverband på varenda afterski man går på. Sånt gillar jag. Annars kan man gå till Telegrafen i nynäs och lyssna på Marmelad orkestern eller Smale thord. De spelar också dom låtarna. Trots att det inte är afterski.  

Nu ska jag leka pudel. Punkt.

  

    


Kommentarer
Hallvardaurora

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2008-08-28 @ 13:55:03
URL: http://hallvardaurora.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0