Ett möte med Måns

Idag fick jag den stora äran att träffa Måns. Självaste mums Måns. Måns Zelmerlöw. Idol - Måns. Min favorit Måns. Det var biljettsläpp för Footloose och Pr på Intima på Odengatan och där stod han. Marie drog med mig och Åsa på lunchen och han var precis lika söt i vekrligeheten. Om inte sötare. Jag är hemligt förälskad i Måns. Det vet alla som känner mig och ja, jag var lite pinsam idag och fick faktiskt en autograf. Det ni. "Kram till Johanna / Måns."

Nu kan vi leva lite på det ett tag.




Kommentarer
O

Du är ju helt galet din biskvi! Men bra galet! Smakar det bra? Tack!

2007-10-26 @ 08:02:06
Sara

Johanna svävar på moln för tillfället ;)

2007-10-28 @ 15:34:59
URL: http://celai.blogg.se/
ems

tja bruden.. hoppas allt är bra! själv så har jag höstlov nu och det skulle varit skönt, men jag jobbar hela lovet så jag hinner inte tänka efter så mycket =) säg till om ni ska ut nån helg, jag e på! kram ems

2007-10-28 @ 20:16:02
Justinaida

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-09-23 @ 13:46:36
URL: http://justinaida.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0