En snabbis

Jag har stannat upp i "packningen" och fixandet i cirka fem minuter för att kludda ner lite exotiska meningar i denna blogg innan jag far vidare mot nya äventyr.  Jag har knappt hunnit hämta mig från gårdagens mysiga äventyr på söder och andra exotiska ställen som jag väljer att inte nämna här, innan det är dags att dra vidare mot nästa. Jag gissar att hela nynäs befolkning kommer att vara där ikväll. Trevligt eller inte, välj själv, jag tänker iallafall ha grymt kul och skaka rumpa med Ola & co.

Ha en mysig kväll gott folk!

/Stringis



Kommentarer
O

tack för igår! det var mumma!

2007-10-21 @ 16:45:10
Tötten

saknade er!

2007-10-22 @ 18:28:01
Sara

Sexig bild Mojo! Vi måste ses snart!

2007-10-23 @ 11:19:29
URL: http://celai.blogg.se/
michie

snygg bild! Mmm...Grrrr =P haha

2007-10-24 @ 08:09:48
Eirikandrea

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2009-06-16 @ 07:56:57
URL: http://eirikandrea.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0