Begär

Jag sitter här och spanar och funderar. Nästa månad kommer jag äntligen bli rik. Eller inte rik, men rikare än jag varit tidigare efter löning. Min kära mor sa till mig häromdan att det var dags för mig att börja betala en symbolisk summa här hemma. Nu när jag har en inkomst. Det känns lite konstigt. Jag har alltid bott här hemma gratis och nu ska jag börja betala för saker som jag alltid tagit förgivet. Men det är inte mer än rätt.
 
Det jag sitter och spanar och funderar på är min längtan efter en mac. Jag vill ha en nu. En macbook.


TAck.



Kommentarer
ems

Martin har en macbook.. Jag vill bara sno den varje gång jag ser den :P Fett skönt med lön, jag står och jobbar nu.. Försöker se pengarna framför mig.. Sukta!!!

2007-11-01 @ 17:59:05
Noahmari

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2010-04-26 @ 07:49:53
URL: http://noahmari.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0