Seg som en deg

Ännu en helg full av exotiska äventyr. Jag har fått för mig att helgerna är till för att vila upp sig. Jag känner mig allt annat än utvilad. Jag hade en underbart trevlig lördag. Jag och Karin begav oss in på äventyr inne i stan som slutade med för mycket vin på Vapiano. Fåtöljerna var röda och jättesköna och vinet sött och gott. Musiken lagom hög och höstmörkret mysigt. Lördagsfina människor och söta små par här och där. Fast jag och Karin var som alltid snyggast. På svajiga ben lyckades vi komma hem till ett nynäs där alla skulle ut på partaj, så kvällen avslutades med ännu mer vin, trevligt manligt sällskap i form av bror, sääfar och lurkar och att Ola dök upp i sin fina nya klänning.

Återigen en helg att skratta åt.



Kommentarer
Tötten

Mys tycker jag :D

2007-11-04 @ 17:25:10
O

haha ävnentyr kan man kalla det!

2007-11-04 @ 19:01:53
Geirella

Very useful information. Thank you!

2010-05-06 @ 12:24:53
URL: http://geirella.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0