Release på Berns

Bra vibbar skrev jag igår. Otroligt bra säger jag idag. Imorgon blir det releasepartaj på Berns. Cuba den underbara människan tyckte tydligen att det vore trevligt att ha mig som sällskap och vem tackar nej till ett sådant erbjudande? Inte jag i alla fall. Ohh nej. På med festblåsan. Om ni undrar vem det är som har release så är det Cornelia. Ni vet hon som var med i Idol första året. Jepp. Just det. Hon.




På fredag blir det julpartaj med jobbet. Det kan nog bara sluta exotiskt.

Mys på er.

Pöss och smisk.



Kommentarer
O

Stringis, ha så kul ikväll! O ta det lugnt med larmet imorron!

2007-11-29 @ 22:54:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0