Inspirerad

Nu är jag fullmatad. Eller den mesta hungern har i alla fall stillats. Hungern på inspiration. Jag har tillbringat lite tid för mig själv, i ego syfte, för att ge mig själv en chans att bli lite mera pepp. Tiden tillbringades på sacomässan och nu sprutar inspirationen ut ur hela mig. Jag har gått på seminarier och tagit till mig information som en torr trasa drar åt sig vatten. Dålig liknelse, jag vet, ni får ursäkta min dåliga fantasi men nu är jag i alla fall på G igen.

Jag vet ju ungefär vad jag vill, nu måste jag bara bestämma mig lite mer exakt. Det som avskräcker en lite är allt som måste fixas och trixas med innan. Man blir ju trött bara av att lyssna på allt som ska göras. Prov hit och dit. Visum och csn bidrag. Det är en djungel, och jag har gått vilse. Jag kan inte se ljuset.

Tids nog ska det nog lösa sig för mig också. Jag ska finna lite ispiration i min far också. Han är bra på att inspirera. Rktigt bra. Den bästa faktiskt.


Kommentarer
O

hamburgernight!!!

2007-11-24 @ 16:55:29
Conradkristin

I like this site. Keep it up!

2010-04-07 @ 10:00:42
URL: http://conradkristin.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0