Inspiration i massor

Imorgon ska jag inspireras. Helt på egen hand ska jag strosa runt på saco-mässan och spana i montrar och gå på föreläsningar. Ta massvis med broschyrer och gotta mig i att få vara ledig från jobbet. Lyx.

Idag får ni återigen ta del av en glad Johanna. Helgen börjar närma sig och jag är helgsugen. Som alltid. 

Jag har fått tillbringa massvis av trevlig tid med Ola på tåget den här veckan. Sådant gör mig glad. Dessutom har vi även haft manligt sällskap, den oförskämt trevlige bonden Anton och hemliga beundrare med en förkärlek till JL tröjor och turkosa Ralph Lauren.

Min tid är dyrbar och nu har jag tillägnat på tok för mycket åt er. 

På med benskydden så ses vi snart.    



Kommentarer
Anonym

Jag ska också dit imorrn! Vi akn väl höras nått på dagen?

2007-11-21 @ 21:15:51
Anonym

Gunnar

2007-11-21 @ 21:16:10
O

ja du våra tågmöten är mysiga! man vet aldrig vem kan kan träffa?;) o har man tur går den hemliga tågresenären efter en ääända hem, nästan ;)
helghelghelg=...!! :D:D:D

2007-11-21 @ 22:00:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0