Förändring på beställning?

Det är dags för en förändring. Jag har haft det i tankarna länge men inte riktigt haft orken att komma till skott. Det är i och för sig ganska mycket i mitt liv som skulle må bra av en förändring men jag måste samla lite mer energi först. Jag läste nånstans där Victoria Silvstedt hade uttalat sig, hon menade att man skulle våga och strunta i vad andra sa. Även om man stötte på motgångar så var det bara att fortsätta och inte ge upp. Hon sa att man skulle testa allt man ville. Människor som gör så, bara kastar sig ut i världen och gör det dom vill måste antingen vara väldigt modiga och tro på sig själva. Eller så är man bara helt tokig. Galen helt enkelt. Jag vet inte riktigt vad fröken Silvstedt är, men förmodligen någonting mittemellan eftersom hon ändå har kommit dit hon vill. Dum blondin eller smart affärskvinna? Välj själv. Nånting måste det ju finnas under alla blonda extensions. Vad vet jag. 

Förändring var det. Vi får väl se hur det blir med det.



Kommentarer
O

vår hamburgare är så god, den godaste till och med. så att ni vet!

2007-11-15 @ 21:47:31
Marre

ok, ja ska ta en smakbit så ja kan bedömma om de du / ni påstår är sant..

2007-11-17 @ 20:00:20
URL: http://caaarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0