Ett försök till att inte vara söndagsbitter

Tiden går fort när man har roligt, och eftersom jag alltid ser till att ha så roligt det bara går så går tiden extremt snabbt. Vääldigt snabbt.

Söndag. Söndagar har en förmåga att få mig att bli lite bitter. Eller snarare lite bittrare än vanligt. Helgen är slut och nu väntar en ny vecka med jobb, jobb...vad vore en bal på slottet? Hua. Inga fjantiga tillställningar med långklänning för mig. Tack. Det jag vill få sagt egentligen är att helgen har varit mycket lyckad. I fredags tillbringade jag, Karin och Desireé en lång och mysig stund tillsammans mumsandes på chokladbollar och latte. Plus exotiskt manligt sällskap. Som vi helst vill glömma. Skratt och mysiga samtalsämnen.

Karins och min kväll som sen skulle sluta med för mycket vin slutade med för mycket bullar och kaffe istället. Bullar från Seven eleven. Men vad tusan, bullar istället för vin? Är det någon egentlig skillnad? Våran andra favorit, Ola, befann sig på exotiska äventyr i Tyskland så därför laddar vi nu inför nästa helg.

Då ska vi slå klackarna i taket.



Kommentarer
Desire

Haha, det var ett väääääldigt exotiskt manligtsällskap... Men det var också en väldigt mysig fika!!! Snart är det dags för oss att inta det vita dansgolvet!!! :D

Puss!

2007-11-18 @ 18:02:18
Tötten

Haha.. jo de va gott me bullar :D o nu är vi ännu mer pepp inför vår late night with hambuger!
Puss på dig bröd!

2007-11-18 @ 19:20:36
Johnfride

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-02-22 @ 11:46:35
URL: http://johnfride.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0