En Fantaflaska på äventyr

Idag har jag gjort en knasig grej. En sjukt knasig men sjukt kul grej. En sån grej som bara händer mig. Oftast. Jag och Ola hade mumsat i oss varsin stor muffins i den välkända trappan i Gallerian. Ola hade dessutom druckit en fanta. Den tomma Fantaflaskan råkade sedan flyga iväg på äventyr. Med all min klumpighet råkade jag tappa den i trappan så jag tänkte, smart som jag var, att jag skulle sätta foten på flaskan för att den skulle stanna. Detta råkar dock få en motsatt effekt. Flaskan får världens fart och flyger iväg, studsar på trappans glasvägg och sedan rätt in i en killes huvud som sitter nedanför oss. Detta kanske inte låter så exotiskt kul som det var men jag vek mig dubbel av skratt och folk runtomkring kunde inte heller hålla sig. Det var sjukt kul. Dagens skratt och dagens händelse.

Daniel vem är du? Långa naglar? Akrylnaglar? Jag kommer inte ens ihåg när jag skrev om naglar sist. Dock ganska exotiskt.

Jag känner att den här veckan kan bli bra. Releasefester, julbord och kryssning. Ja helt klart bra vibbar. Jag behöver bra vibbar. Jag menar, fantaflaskan var ju bara en underbart bra början. Som sagt bra vibbar.


Jag blir så lycklig när ni kommenterar. Fortsätt så.


Bra vibbar. Jag känner dom.


Jag är fortfarande blå på läppen. Man kan undra hur det kommer sig.


Man kan undra.



Kommentarer
mariiie

HAHAHA.. de fantahistorien hade ja velat bevittna. tihi.. ja men va myspys å höra att stringstrumpajohanna mår fin fint denna vecka! Vi syns babe! hare gött!

2007-11-27 @ 22:38:20
O

Haha blå läppen, skratt skratt på det! Jag är också glad! glad över allt, men mest över vår hamburgare!
ALARM!!

2007-11-28 @ 10:02:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0