"Vill du veta en rolig grej?..."

Dagarna går och man skulle kunna säga att jag har haft fullt upp med allt och ingenting. Helgen ägnades åt studentskivor och allt för mycket spenderande av pengar på alkohol. Inte bra. Men dock väldigt kul. Engelen i söndags och Fashing på valborg. Mösspåtagning och opponering på projektarbetet är också två saker som hunnits med, och dessutom har jag lyckats köpa mig en studentklänning. Jag är nöjd. Nu vill jag bara sova. Dock kommer jag inte kunna sova så mycket som jag vill på min lediga tid. Icke sa nicke. Skolarbetet tar aldrig slut. Det ena avlöser det andra och jag förstår aldrig när det ska ta slut. Svenska nationella är iallafall avklarat och nu är det bara engelska kvar. Suck.

Halkbanan är bokad och jag har ångest inför teoriprovet. Dubbelsuck.

Dags att fira lillebrors födelsedag en dag för tidigt. Tårta i stora lass.

usch vilket onödigt inlägg!


Kommentarer
ems

bara en månad kvar till sommarlovet ;) hold on!

2007-05-03 @ 08:29:24
Anonym

ursuuuulaaaa, jag sitter här med vår käre tötte! Det kan endast bli en korv med bröd av oss två nu. Tyvärr

2007-05-03 @ 13:48:46
Anonym

ja, så var d nog

2007-05-04 @ 19:42:15
URL: http://oskimon.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0