Vaken i P3

Jag sitter och lyssnar på P3. På min mobil. Mumma den funkar fint. Dock lite för liten och oflashig för min smak men en ny mobil för en hundring är väl ett bra kap antar jag. Ja, så måste det vara och jag är nöjd. Äntligen en egen mobil igen. Dock saknar jag min gamla LG. Jag tycker mindre om när folk skriver om tekniska prylar. Det beror mest på att jag är värre än värdelös på att förstå dem. Nu sitter jag själv här och pratar mobiltelefon. SUCK!

Det jag egentligen ville få sagt var att imorn är det Idol-audition i Estocholmo och Cuba, Hanna och Ingrid ska söka. Jag håller tummarna, egentligen i onödan eftersom jag redan vet att dom är grymma. Men men. Jag satt och funderade på hur årets Dannyboy skulle se ut. Jag är nyfiken. Jag hoppas att han blir mörk i år. Mörkt lockigt hår. Okej nu spårar det ut här. Nu räcker det med fantasier för inatt.

Idag vill vi förutom att bli av med tantnojjan ha män i trench. Observera, män, inte pojkar. Män.


Kommentarer
Anonym

en angelo alltså?

2007-05-12 @ 12:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0