The Pink Bananas

The Pink Bananas är ett coverband bestående av två heta brudar som spelar synt och tvärflöjt till förinspelade bakgrunder. Vi har spelat tillsammans i många år på klubbar, festivaler och andra evenemang runt om i Sverige och Israel där vi har vår huvudsakliga målgrupp. Vi har medverkat i flertalet tv och radioprogram. Vårt första album kom ut 1980 och vi har sedan dess släppt femton album och varit topplistettor i Sverige, Israel och Ryssland flera gåger. Vi har gjort exklusiva spelningar för hovet och kan kalla oss kungliga hovleverantörer. Den här sommaren har vi även spelat förband åt Stevie Wonder under hans USA turné. Vi anpassar mer än gärna vår repertoar efter önskemål men vår repertoar består rill största delen av Electric banana band, Metallica, Pink Floyd och Håkan Hellström. Referenser kan fås av hovet, Electric banana band och Madonna mfl.

Bokning:
070/23478965
[email protected]


45472-60



Photoshop är något som jag grymt gärna skulle vilja kunna utan och innan. Sorgligt nog kan jag det inte alls. Efter ett antal lektioner i ettan och ytterligare några i trean är jag fortfarande den mest okunniga på hela skolan när det gäller photoshop. Michaela, denna underbara lilla varelse, har därför räddat mig och hjälpt mig "slänga" ihop en affisch som för mig skulle ta en hel dag att göra. För Michaela tog det en kvart. Den är dessutom grymt snygg. Hon är helt enkelt en ängel.

Om ni vill se två till snygga bilder på bandmedlemmarna i "The Pink Bananas"  Rekomenderar jag er att spana in den här och den här bilden. Grymt.



Kommentarer
O

Hetingar ;)

2007-05-29 @ 17:41:35
Desire

This is soo lööövlllyy. :)
Puss på bananen...

2007-05-31 @ 15:31:47
Michaela

Tavck söta du =) Jag tyckte bara det var roligt (= jag är en
photoshop-nörd. så är det bara. I'll do it again you know that.
Dessutom så är jag hit skickad till jorden för att vara din lilla ängel o rädda dig i massa kniviga situationer som när du inte kan photoshop o inte har tid och när mobilen dör. Ja...jag har ju konstigt nog haft en reservmobil i skåpet. =) Puss på dig! Saknar dig en massa, vi lär träffas snart. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!! :)

2007-06-22 @ 19:42:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0