Söta vänner

Idag, en helt vanlig tisdag. Innehållandes absolut nada spännande förutom ett nationellt engelskaprov som gick åt pipsvängen så hade två av mina underbart söta vänner bakat en överraskning till mig. Inte vilken överraskning somhelst heller för den delen. Dom hade fixat kladdkaka och till och med vispat grädde. All kärlek till er mina små undulater. Det var underbart gott.



Förövrigt händer inte mycket i mitt så annars livliga liv? öh livligt? dagens lögn kanske men i alla fall. Plugg hit och plugg dit. Inte kul. Jag är fortfarande lite barnsligt glad över halkbanan som jag fixade igår. Det var tokigt kul och såhär i efterhand förstår jag inte vad jag var nervös för. Mer halkbana åt folket. Ge mig.

Förövrigt nummer två funkar nya mobilen ganska fint och jag börjar hänga med i svängarna.

Jag kan inte låta bli att nämna våran 11 månadersdag. 11 långa månader. Sjukt. Jag kan knappt förstå det. Alla ni andra tycker att jag är knäpp som inte kan släppa det men varför släppa något som var och fortfarande är så underbart att tänka tillbaka på och bli tokigt glad av? Zakynthos sommaren 2006 med fantastiska fyran för alltid i mitt hjärta.



Vad vore jag utan alla mina goa vänner. En liten fis i rymden.


Kommentarer
emelie

visst är det så? utan sina vänner är man ingenting, tro mig, jag har de bästa :)

2007-05-15 @ 22:55:36
URL: http://fuckingfabulous.blogg.se
michie pitchie michaelapela

Hihi...det var så lite så lilla söta du! =) David fick den sista biten men han tyckte inte om den =( -kraaamar- ses i skolan snart!

2007-05-16 @ 09:59:59
O

Ikväll är det rysskvällen!!!! Eller hur? Åh dina aggroutbrott, ryssen ååh vad kul det var! O du igår var natten då vi blev utelåsta, MUMMA!

2007-05-16 @ 11:46:08
Martinfredrikke

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2010-04-13 @ 11:34:34
URL: http://martinfredrikke.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0