Skärpning flicka lilla

I brist på att inte orka plugga som jag egentligen borde göra så sitter jag och skriver ännu ett blogginlägg. Det känns ganska bittert.  Kan man ens skriva "i brist på att inte orka plugga"? Jag blir förvirrad. 

Olala kommenterade precis när jag loggade in på blogg.se. Hon har börjat kalla mig för Ursula? Jag förstår inte kopplingen men den är säkert väldigt djup. á la Olala. 

Jag önskar att jag kunde komma på något vettigt att skriva om men all hjärnkapacitet är som bortblåst. Man skulle kunna säga att det ekar på insidan av min panna. Endast ett stort tomt eko. Ganska exotiskt. Jag skulle vilja skriva nått som gör att folk verkligen uppskattar och tycker att det är kul att läsa. Jag vet bara inte hur man gör. Kan man gå en kurs i sånt? Typ, hur blir jag intressant. Denna ständiga jakt på uppmärksamhet. 

Det kliar under min fot.  


Kommentarer
Your beloved love

du kan få gå en kurs hos mig, den äger rum, under min säng. man blir hög när man röker på av dammråttorna o så filosoferar man bra. så d så. ps. du får bara ha dina ybersexiga schacktrosor!ds

2007-05-07 @ 13:57:44
Anonym

undra vem som kommenterade ovan+ en gissning?

2007-05-07 @ 13:57:58
Anonym

du kan få gå en kurs hos mig, den äger rum, under min säng. man blir hög när man röker på av dammråttorna o så filosoferar man bra. så d så. ps. du får bara ha dina ybersexiga schacktrosor!ds

2007-05-07 @ 13:59:51
Tristaninga

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-02-05 @ 13:11:28
URL: http://tristaninga.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0