Joo just precis

Det är inte för inte som man ibland avskyr att bo i Nynäshamn. Det är inte heller så konstigt att man på sina lediga dagar totalvägrar att sätta sig på det där nedrans pendeltåget. Låt oss säga såhär, det var tur att jag var syndig och åt en cheeseburgare innan jag åkte. Pendeltåget ville nämligen inte fortsätta sista biten utan tvingade mig och alla andra att vänta i ösmo på en nedrans ersättningsbuss som såklart vägrade att komma. Fyrtio minuter ståendes rakt upp och ner med en kurrande mage och ett väldigt bittert humör. Det resulterade i en grinig Johanna som gnällde på sin snälla pappa som inte kom tillräckligt fort när han skulle hämta henne i ösmo. Bittert.

"Näää jag ä inte bitter"



Kommentarer
Anonym

tur att vi iaf fick se två "söta" personer idag!

2007-05-08 @ 20:45:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0