Johannas liv blir ännu trassligare

Jag satt precis och kikade i min kalender. På onsdag är det Jockes skiva som jag har sagt att jag vill följa med på. På torsdag morgon har Johanna körlektion 06.40. Ingen bra kombination. Det betyder att antingen får jag gå på skivan och missa en värdefull körlektion eller hoppa över en säkert kulig skiva och ha min körlektion.

Jag kan inte bestämma mig. Jag vill göra allt. Det är studenttider och man borde gå på alla skivor man får möjlighet till men det är sjukt snålt med körtider nu och varenda en som man får bör tas tillvara på. 

Suck. Tänk om man kunde vara på två ställen samtidigt.   

Jag orkar inte. Verkligen orkar inte.  



Kommentarer
gunte

gå på skivan! ;)
du kan säkert boka om lektionen :)

2007-05-06 @ 23:01:52
ems

körkort eller en dålig bakfylla? ;) haha.. 400 spänn yo! Det är fan e utekväll.. Längtar till sommarn så GRYMT mkt!

2007-05-06 @ 23:23:41
Antonmarlin

Good people of togo i was here ok.

2010-05-05 @ 08:06:05
URL: http://antonmarlin.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0