Var det gott?

Olas hund har fått skabb. Jag vet att det inte är kul. Men jag måste få skriva om det. Internt. Ola är rädd att hon ska bli smittad. Tänk om du blir fläckig Ola? Okej slut med dåliga skämt. Det är faktiskt inte kul. Faktiskt inte Johanna. 

Idag var en bra dag för Johannapanna. Egentligen hände det inte så mycket men fredagar är ju liksom fredagar. 

Kingston town med UB40 är fasiken underbart bra. Jag vet inte om det är tantvarning på mig eller om det till och med är gubbvarning? Förutom att digga UB40 så måste jag få mitt kvällskaffe för att kunna sova. Men som Desireé sa, jag har ju redan hemmafruknuten. TantJohanna. 

Såhär va, jag är sugen. Sugen på att partaja. Massor. Men just nu räcker inte tiden till för bakisdagar. Den tiden måste ägnas åt annat. (Läs religionsarbete)  

Jag ska baske mig ha partaj här hemma. Nu. Med mig själv. Yeeaaah!


"Here I am baby...sign, sealed, delivered"


Kommentarer
Desire

Alltså vi blit ju tanter i förtid av allt arbete;) Näeee, du är inte tantvarning Johanna! :)MEN du är offline på msn. Hallå vad är det här för fasoner du håller på med och bara loggar ut sådär:P
Puss!

2007-03-17 @ 00:40:05
Augustlotta

I like this site. Keep it up!

2010-06-28 @ 14:45:35
URL: http://augustlotta.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0