Toni&Guy och tandläkarbesök

Nu händer det grejer, och det är baske mig på tiden. Idag var jag och bokade tid på Toni&Guy så den 23 mars smäller det. Som sagt verkligen på tiden. Jag tänker inte berätta hur längesen det var jag klippte mig senast, men som sagt, det är dags för klippning.

Idag har varit en dag full med  vuxenpoäng. För att avbryta mig själv lite, innan vi kommer till vuxenpoängen, på vägen till Toni&Guy mötte jag Eva och Efva på gatan. Alltså Eva Dahlgren och Efva Attling. En liten parantes bara. Tyckte att det var värt att nämna. Mitt på hornsgatan kom dom bara där. Attling hade solglasögon på sig. I regn? Alla har vi våra små fixidéer. Vuxenpoäng var det. Imorse hade jag körlektion, det gick fint och jag fick till och med fylla på med luft i däcket. Det ni. Här gör vi framsteg. Nästa vuxenpoäng är att jag tog tag i min hårklippning efter en lång tid då jag bara gått och pratat om det. Vuxet att ta beslut. Innan jag gick till tandläkaren var jag på banken och fixade med lite grejer och det är rejält med vuxenpoäng. Nästan dubbla. Sist men inte minst var jag hos tandläkaren. Om det kan räknas som vuxenpoäng kan ju i och för sig diskuteras men jag väljer att det räknas som det. Även om man går till tandläkaren från det att man får sina första tänder. Vet inte om dammsugandet här hemma ikväll också tar en plats på vuxenpoänglistan?   




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0