"Smittar hiv genom kyssar"

I lärarnas fikarum när den läskiga handledaren plötsligt slänger ur sig en jobbig fråga...

"...och om det är något du undrar över är det ju bara att du mejlar...(kort paus)..och just det, smittar hiv genom kyssar? höhö"

Av någon exotisk anledning upplevde jag den frågan som extremt pinsam och min ansiktsfärg blev inte tomatröd utan snarare blodröd inom loppet av bara några sekunder. Det pinsamaste var ju att den läskiga handledaren såg det, ja det var ju inte så svårt att missa, så han tyckte också att det blev pinsamt och allt slutade bara helt tokigt. Där satt jag röd som en jag vet inte vad i ansiktet och han tyckte säkert att det var minst lika pinsamt som jag. När han helt plötsligt börjar förklara.

"Joo, hehe för jag och min tjejkompis skojade lite häromdan, hehe, hon drack ur min tekopp och då skojade jag med henne och sa typ höhö nu kanske du blir smittad av hiv."

Självklart borde jag veta om hiv smittar genom kyssar eftersom allt jag gjort den senaste veckan är att läsa om de olika smittvägarna inom hiv/aids för att det där jäkla grovmanuset skulle bli klart. Men självklart fick jag hjärnsläpp och blev ännu rödare. Jag fick ta av mig halsduken för att jag var så varm, samtidigt som jag skulle försöka förklara att chansen att man blir smittat genom kyssar är extremt liten.

"Ehh...det har ju med slemhinnor och..ehh.. kroppsvätskor att göra och man har ju både och i munnen men chansen är väldigt liten, den är jätteliten även vid se..ehh andra tillfällen också så chansen att det ska smitta genom kyssar är väldigt liten. Men jag ska kolla upp det..hehe.."

Fy tusan. Jag sprang därifrån, eller nästan i alla fall. Egentligen var ju inte frågan så konstig men den blev obehaglig eftersom det var den obehagliga handledaren som frågade. Nej usch, jag har ingen lust att träffa honom på ett tag. Dessutom tror jag att jag glömde mina vantar nere i fikarummet men det fanns inte en chans att jag skulle gå ner där igen och hämta dom. Inte så länge han var där i alla fall.  



Kommentarer
jessica

haha du fick iaf inte en kram den här gången :p

2007-03-20 @ 11:43:05
URL: http://beautyandjessica.blogg.se
Desire

HAHAHA. Uuusch, jag tycker lite synd om dig... För jag förstår verkligen hur pinsamt det var... men nu har ju du en lite personligare relatin till handledaren;) Nej, men läskigt alltså. Haha. Det roliga är ju att han också tyckte det blev lite pinsamt! :)

Lycka till med träningen idag! :)
Puss!

2007-03-20 @ 12:52:28
Gunnar

Hahaha:P
Såg att du hade skrivit men jag åt och jaa, jag är hemma :S Hoppas ni får de kul ikväll :D

2007-03-20 @ 12:52:54
Morganklara

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-07-14 @ 07:22:06
URL: http://morganklara.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0