Små lätta moln

Jag har ont i precis hela kroppen. Överallt. Jag kan i princip inte röra mig. Trappor är värst, då viker sig benen. Vanligtvis brukar jag tycka om att ha träningsvärk men just nu är det bara smärtsamt. En extrem smärta. Jag vill inte ens tänka på hur det kommer kännas imorn. Usch, det här är fotbollens baksida, och att öva "en mot en situationer" Jag hatar det.

Bara för att jag måste tänka lite positivt, ha något att se fram emot i detta mörker av skolarbete så tänker jag lägga upp lite bilder från hotellet vi ska bo på i Ayia Napa. Spana in det här. Rosa pool på natten, slå det om ni kan. Jag har en känsla av att det här inte kan bli annat än sjukt kul. Ojojoj vad jag längtar.

Bar   Bar

Ohh my goooodiiee!!


Kommentarer
Anonym

Asså va snyggt med rosa pool :)
Ni kommer få de så bra! Lycka till med pluggandet!
De kommer gå jättebra ;)
Kram

2007-03-06 @ 22:50:59
Anonym

OLALA :D

2007-03-06 @ 23:42:40
Sara

Bästbästbäst :D

2007-03-07 @ 19:22:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0