Skydda dig

Sitter som sagt här med mitt projektarbete och skriver om hiv/aids. Otroligt intressant. Kanske. Blev väldigt inspirerad att föra detta vidare. Så ha det här som en komihåg lapp i fickan!

Så här skyddar du dig från hiv:
  • Använd alltid kondom då penis förs in i slidan, munnen eller ändtarmen. Kondomen måste sitta på under hela samlaget.
  • Om du slickar en tjejs könsorgan ska du skydda din mun och hennes könsorgan med t.ex. en uppklippt kondom.
  • Om du delar sexleksaker med någon ska ni rengöra dem noggrant.
  • Skydda ögonen mot spermastänk och slidans utsöndringar.
  • Om du är sprutnarkoman skall du aldrig dela sprutor med andra.

Haha jag älskar formuleringarna. "Kondomen måste sitta på under hela samlaget"



Kommentarer
Anonym

men.. kondom när man ska slicka, det lär ju va ganska.. kass

2007-03-10 @ 21:44:31
URL: http://oskimon.blogg.se
nathalie

"Använd alltid kondom då penis förs in i slidan, munnen eller ändtarmen"
Jag forstar nummer ett, sa klart. Nummer tre kan jag val ocksa forsta. Men nummer tva?! Hur faen kan man fa STD genom munnen?

2007-03-12 @ 11:13:00
Anonym

JAG VILL INTE HA BARN MED DIG

2007-03-12 @ 11:14:17
Ella

Det var ju väldigt bra punkter du hade med där ja, hahah!

2007-03-19 @ 18:01:10
URL: http://gylleneskor.blogg.se
Hermannfilippa

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-13 @ 07:52:06
URL: http://hermannfilippa.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0