Rixfm med kallt kaffe

Andreas Johnson för andra gången på mindre än en timme...och så blandar vi upp med lite idol Erik och Idol Markus. Äsch, vad tusan, Daniel Lindström funkar väl fortfarande? Vi slänger in honom mellan BWO och Emilias nya huvudvärkslåt. "Bäst musik just nu! RIXFM"  Jobbig övertrevlig radiopratare som låter överdrivet hurtig och pigg "Åhh vad jag älskar mitt jobb"  Håll tyst nångång för tusan. Jag bryr mig inte om vilket te som är ditt favorit te. Dessutom har mitt kaffe blivit kallt.

Man kan ju undra varför man lyssnar på radiokanaler som man helst av allt bara vill spola ner i toaletten. Som man egentligen får stora utslag och eksem av att lyssna på. I mitt fall handlar det om lathet. Jag orkar inte byta radiokanal när rixmorronzoo är slut. Av någon anledning uppskattar jag deras dåliga humor och ständiga småknabb mellan varandra. Men när det väl är slut orkar jag aldrig ta mig till radion för att stänga av eller byta radiokanal. Höjden av lathet. Då får man skylla sig själv när man tappar öronen när man hör Martin stenmarck för sjunde gången samma dag. 

"Det här är Roger, Titti och Fylking sverige" 


Kommentarer
Anonym

p3 är the shit!

2007-03-21 @ 17:35:27
URL: http://oskimon.se
O

Haha tänkte pigga upp ditt plugg lite med en tanke, L30cm ;) HÖHÖ

2007-03-21 @ 20:33:27
ems

mm fyfan =) scary shit yo! kom nu på lördag o dra me dig alla du känner!!!!! :) biljetter för halva priset får alla som kommer av mig, ni får dom innan ni kommer in.. så kom igen nu ;D

2007-03-22 @ 08:18:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0