Några dagar senare...

Eftersom blogg.se har motarbetat mig i några dagar nu så har uppdateringen inte varit den bästa. Jag knäfaller och ber om ursäkt. Även om ingen bryr sig. "Hallå!! Jag är tillbaka!! Ingen som har saknat mej? Nähe..." 

Det blir visst inte roligare än så. 

Dock måste jag få berätta hur sjukt kul jag hade i lördags. Det var längesen jag hade så kul med så mycket trevligt folk omkring mig. Tessans födelsedag skulle firas och jag tycker synd om alla som inte var med. Specielt Karin och Emelie. Grymt kul. Även om jag tappade mammas mobil i tessans toalett. Men den funkar finfint nu. Perfa. Festers var kul även om jag inte diggar att gå ut i nynäs till 100% så gjorde sällskapet att det var värt varenda litet öre i inträde. 
Rutiga skjortor och danser med statyer. Bilmekar och en Granis. Underbart kul. 


Kommentarer
Alexandra

Hörrududinlurv! Vad heter hotellet då? :D

2007-03-06 @ 17:14:06
URL: http://blogg.passagen.se/xinky
Anonym

Jag har ju saknat. Glider in flera ggr om dan å letar efter uppdateringar. Är rätt kass på det själv faktiskt, lösenordet har fuckats upp så jag kommer inte in på bloggen för tillfället.

2007-03-06 @ 20:49:03
URL: http://oskimon.blogg.se
majsan

jag har saknat dig! =)

2007-03-07 @ 15:05:54
majsan

jag har saknat dig! =)

2007-03-07 @ 15:06:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0