Living for the city

Det rycker i benen. Helst av allt vill jag bara hoppa upp och ner och dansa som en tok. Men jag har redan gjort det och om jag gör det igen kommer jag sluta som en stor svettpöl. Inte så attraktivt.

195 kr fattigare men en "Stevie Wonder the definitive collection" rikare. Nu har jag lyssnat på Sign sealed delivered så många gånger att jag tappat räkningen. Bara en sista gång. En gång till bara.

Planerna inför kvällen är fortfarande luddiga. Bio? Utgång? Stan blir det nog i alla fall. Tusan vad sugen jag är på partaj. Vad säger folket om Festers? Huuaa.

Just do it. 

  


Visst är vi lika jag och Stevie


Kommentarer
Anonym

var glad åt att du inte har pissgula taggiga tänder!

2007-03-17 @ 16:00:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0