Jag smider planer...

Just nu måste jag bara skriva av mig lite. Skriva om det som först dyker upp i huvudet men jag planerar för ett smörigt "Johanna är besatt av idol-pojkar" inlägg senare. 

Det spritter i mina ben, eller snarare i hela min kropp! Jag vill träna, men istället sitter jag här och måste skriva projektarbete. Min fotbollsträning börjar om 20 minuter. Jag vill jag vill jag vill. Jag måste få springa av mig. Jag har massor av energi som måste ut och tankar som måste försvinna eller i alla fall för en stund ta en liten paus. När man tränar behöver man verkligen inte tänka på någonting annat än att sparka på bollen , umgås och ha kul med resten av folket. Nu låter jag säkert både fjantig, töntig och dramatisk på samma gång men jag vet inte vad jag skulle göra utan fotbollen. Det är så grymt kul och för varje träning som går blir det fasiken bara roligare och roligare. Träningslägret på Gotland kommer bli tokigt. Vi får se om Erica tar med babyoljan. Ola, det är skönt att du är tillbaka. 

Idag är det två månader kvar tills jag blir 19 små år och tre månader kvar tills vi tar studenten. Mössorna kom idag så imorn hoppas vi på mössutdelning. Gaah! 

Vi var på zenbuddhistiskt center idag. Spännande. Vi fick meditera. Måste dock säga att det här med buddhism känns klurigt och ganska luddigt. 

Elin klarade teoriprovet och nu måste jag verkligen boka en tid för prov. Synd bara att min supersaab har pajjat och i värsta fall måste skrotas. Jag känner att jag upplever en av mina bästa stunder i livet just nu. Eller kanske inte.
 
Jag fick gult kort i söndags. 

Okej nu har massvis med onödig och tråkig iformation tilldelats till alla som orkat läsa.

Onödig blogg och onödigt inlägg.



Kommentarer
Bl

Då kan du dansa med granis på gotland;) kanske till o med dela rum??

2007-03-14 @ 14:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0