Jag sitter här eller går omkring...

...och grubblar och funderar över tusen ting. Just nu grubblar jag mer än på länge. På väldigt länge. Det är som om det sitter en liten människa i min hjärna och fyller på mitt huvud med sina  tankar också. Tankar i massor om allt och ingenting snurrar runt runt runt i mitt lilla huvud som i en sån där tombola. Jag vet inte riktigt vad dom kommer ifrån men jag antar att det är en kombination av ångesten av vad jag ska hitta på efter studenten och ångesten över allt som måste göras innan studenten och framförallt den närmsta månaden. Jag förstår inte hur jag ska hinna med mitt liv. Men det löser sig.

Det gör det ju alltid.


Kommentarer
Glennviktoria

many thanks for your dedications to this world

2009-03-18 @ 10:17:11
URL: http://glennviktoria.myblog.de


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0