I väntan på drömprinsen...

Sitter jag här och skriver på mitt projektarbete. Inte för att det finns någon drömprins som ska komma och inte vet jag vem det är heller för den delen så det blir till att skriva projektarbete och vänta. Vänta vänta och vänta. Men nångång måste han ju infinna sig. Det tar bara lite tid. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Snart kommer han komma ridande på sin vita häst, eller i det här fallet i sin sportbil. Förhoppningsvis kommer han ha mitt projektarbete klart, viftandes med i högsta hugg och det kommer inte vara någon kortärmad skjorta där inte. 

Verklish not.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0