FC Djursholms united

Jag vill inte vara ond, men jag måste få spy lite galla på en viss typ av människor. Idag vill jag gnälla lite extra mycket på "jag tror att jag är lite bättre än er andra, jag springer lite snabbare, dribblar av er när jag blundar och spelar fotboll med smink" typen. Det finns en sån i varje lag. Oftast spelar dom på topp. Eller inte oftast, dom spelar alltid på topp. Sådana spelare ger mig utslag och eksem över hela kroppen. De får mej att utsöndra en känsla som gör att jag bara vill sparka dom i baken isället för på bollen. Gaah. Det värsta är att dom där spelarna skulle aldrig klara sig utan resten av sitt lag. Ett helt lag med  "Jag tror att jag är lite bättre än er andra, jag springer lite snabbare, dribblar av er när jag blundar och spelar fotboll med smink"  typer skulle aldrig kunna vinna för allt för ofta bygger den personens "braighet" på att någon annan gör förarbetet och sen slår den perfeka passningen så att "Jag springer lite snabbare..."  typen kan få springa 10 meter och göra sitt mål och vinna första platsen på listan av säsongens målskyttar.

Sånna finns det alltid. Men inte i mitt lag. Där är alla underbara.

Idag spelade vi mot FC Djursholms united. Vi vann med 2-1. Det var exotiskt. och ja, Gunnar, det var vi som vinkade i bilen.


Kommentarer
Gunnar

Haha :P
Va bra, då vet jag ;) haha

2007-03-12 @ 08:08:42
ems

haha ja spelade ju alltid topp eller mittfält, och fick finafina passningar så jag kunde kicka in den på bredsida.. hahaha.. vilka jävla skitmål man gjorde, but still! =)

2007-03-12 @ 13:43:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0