Bjursås och Östra realisar

Igår vad jag på äventyr i Bjursås. Över dagen. På snowboard. Med trevligt sällskap.

Kort och gott mysigt, spännande och sköjigt. Det som drog ner mitt humör lite, ytterst lite dock, var de töntiga östra real pojkarna + flickan som satt längst bak i bussen. För att citera Desireé, "Skrattar bäst som skrattar sist" Det är allt jag har att säga. En sak förstår jag bara inte, varför kletar man ner hela facet med lager av smink när man ska ut i skidbacken så att man ser ut som en felbakad chokladboll som istället för att ligga i "glasdisken" på nått fik har letat sig ut i skidbacken? För mig är det helt oförståeligt.

Nu är Ayia Napa bokat också! Woho! Det här kommer bli sjukt kul!

Nu ska jag äta Ben & Jerry's glass och plugga psykologi. Härligt värre en fredagkväll.


Kommentarer
Ilyasjohanna

Merci for all the wonderful writings

2009-06-09 @ 13:51:16
URL: http://ilyasjohanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0