Big Nooo nooo

Jag kan inte förstå. För mig är det helt ofattbart hur man kan tycka att det är snyggt med kortärmade skjortor på killar. Det är det värsta som finns. Jag kan inte ens tolerera en rutig kortärmad i snygga färger. Aldrig. Det går helt bort för mig. Ingen passar i det. Det spelar ingen roll om självaste Adam Brody skulle komma springande med en sån, det är fortfarande det värsta jag vet. Skitfult enligt mig. Andra får gärna tycka att det är snyggt men jag kommer stå fast vid att det är det hemskaste som finns. En vanlig skjorta med uppvikta ärmar gillar jag dock skarpt. Speciellt på sommaren med brunbrända armar. Mumma. Men ingen mönstrad. Jag är kräsen. Ta inte åt er pojkar, jag är bara en dum "liten" flicka som tycker väldigt mycket men som inte är så mycket bättre själv, men kortärmade skjortor är tyvärr det töntigaste och fulaste jag vet på killar. That's it. Nu är ordet fritt.


Ola, jag vet att vi har delade meningar här.




Åh fy tusan


Kommentarer
ems

haha om adam brody kutade runt i det jämt tror jag ändå du skulle börja gilla dom ;)

2007-03-08 @ 08:47:50
Anonym

Jag ligger gärna med Adam, hemskt gärna oavsett vad han har på sig innan.. mumma.

2007-03-08 @ 16:43:46
URL: http://oskimon.blogg.se
Stardoll Cheats

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!

2008-02-19 @ 09:51:06
URL: http://stardoll-cheats.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0