Bakisdag

Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss igår. Vi som skulle gå hem till Karin och mysa i hennes soffa. Fast egentligen skulle vi ju gå på bio? Det ryckte i benen när vi satt hos Karin så vi bestämde oss för att gå till Festers istället. Vad hände med grejen att jag inte skulle gå ut i nynäs? Hur som helst så var det grymt kul. Gunnar och Elin var med också. Härligt härligt. (Maj, du vet vem va där!!) Men det är fasiken läskigt att gå ut i nynäs, man vet aldrig vem man träffar på. Vi nämner inga namn men min granne var där med sitt innebandylag. Hmpf och host, smisk på rumpan. Fru och två barn? Ajjabajja. Kort och gott underbart härligt att bli mysigt salongsberusad på heineken och dansa som en tok med ola och dom andra. Don't chaaa på er. Olala din busunge.

Nu väntar religionsarbetet. Det ska nog gå vägen. Pepp pepp.


Jag tror att jag skrämde iväg han med stort A igår. Så kan det gå.



.Up and down.



Kommentarer
Anonym

Va roligt vi hade igår!! :D Yeah!

2007-03-18 @ 12:27:13
Anonym

Gunnar

2007-03-18 @ 12:28:38
Majsan!

vem av dom två tror jag att de var?? :s:p

2007-03-18 @ 13:13:14
URL: http://beuatyandjessica.blogg.se
Anonym

HAHA. Johanna... du kommer vara stuck i Nynäs efter skolan med någon man du raggat upp från pubben;) Neeej. Inte då. Jag tror att du och din hemmafruknut kommer gå långt men jag undrar en sak: Träffade du han som i han han? Alltså HAN? För isf. är det ju heeeelt jävla jätteroligt och lite skrämmande?:D Och då vill jag höra allt! :D Vill höra allt annars också! :)

Puss!

2007-03-18 @ 13:25:13
Anonym

I like the way you mooooove

2007-03-18 @ 14:08:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0