Babyrosa nagellack

Jag är trött. Trött på det mesta. Trött på att mitt kaffe är kallt, trött på att mitt hår är en stor rishög som måste klippas, men mest av allt är jag trött på alla måsten. Den som inte orkar läsa om mitt klagande kan sluta här och nu för det här inlägget kommer bli en enda stor klagan.

Jag är trött på att behöva göra saker som jag inte vill. Trött som tusan. Jag är trött på att behöva använda hela mitt lov till att plugga när allt jag egentligen vill och behöver är att vila och ta det lugnt. Göra sånt som jag blir glad av. Att skriva en utredande text om aborter är inte en sak som jag prioriterar högt på listan "Sånt som gör mig glad" Inatt kollade jag på One tree hill till halv fem. Sånt gör mig glad. Eller kanske inte glad men jag slipper tänka på allt jobbigt skolarbete som måste göras. Eller att jag borde ta mig ut och springa eftersom jag inte tränat på två veckor. Inte bra. Jag hatar att jag har nått den gränsen att jag skiter i allt istället för att ta tag i nått. Det är så mycket just nu att jag inte vet vart jag ska börja.  Högen med skolarbete vara växer samtidigt som jag bara står brevid och ser på medan mina betyg rasar ner mot IG snåret. Jag förstår inte hur jag ska orka. Viljan finns inte, motivationen finns inte men framförallt så finns det ingen ork. Jag är bara så trött.

På allt.


Kommentarer
ems

johanna ! you can do it.. kommer du ihåg när du peppade mig i nian att gå på gympan? fan.. de e bara några månader kvar.. snart ere över! för dig :P när ska du ha pengar!? =)

2007-03-06 @ 15:33:57
URL: http://quistis.blogg.se
Sammagnhild

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2008-09-23 @ 12:05:28
URL: http://sammagnhild.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0