Tusentals mil och en öm lilltå senare

Det tar på krafterna att vandra runt i den stora staden. Speciellt med en lillasyster som är piggare än piggast och så shoppingsugen att man börjar tro att det är en plötslig sjukdom som har slagit till. Jag däremot. Jösses jag trodde att jag skulle tuppa av av trötthet och koffeinbrist var tioende minut. Men efter en jakt som hette duga hittade lillfia det hon letade efter och jag hittade, tro det eller ej, en bikini. Jepps. En bikini. En svart. En såndär som börjar på b? En sån som blondinbella har köpt. Det ni. Nu är det bara att börja hårdträna. Även om man borde börjat med det för flera månader sedan men efter en ganska elak kommentar av en vän tidigare i veckan så satte det sprätt i min lilla hjärna. Så från och med nu är det slut på livets goda.  Tack och adjö fikabröd.

Nu ska jag sjunga så högt jag kan till jacksonfive, I want you back.

Då blir man glad. Alla tiders glad. Fast att man inte får äta  fikabröd.

Smisk.


Kommentarer
Jessica

Tackar så mycket min käre vän! :)

2007-06-02 @ 20:36:31
O

Nej du bort med fikaförbud! Hur ksa det då gå med våra pajkvällar?? Ska vi göra fullkornspannkakor som bb istället!!??

2007-06-03 @ 15:33:17
Jennie

Nej Johanna, lyssna inte på sånt. Jag är likadan, kommentarer etsar sig fast i hjärnan och får in en på dåliga tankar. Sålla bort dom dåliga och tänk på dom bra. Fikaförbud för dig?! Det var det värsta jag hört! Btw, du kommer väl imorrn till Skinnarviksparken?

2007-06-05 @ 13:42:26
URL: http://sparenskan.blogg.se
Eleonor

Med tanke på hur många gånger du varvar räkan på fysen är det lugnt med lite fikabröd ju :)

2007-06-05 @ 23:26:28
URL: http://eleonorsegen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0