Mr J.T.

Jag är fortfarande otroligt impad. Jag har kommit fram till att jag är väldigt dålig på att beskriva det här med känslor och intryck, men det här går helt enkelkt inte att beskriva. Det kändes som om jag bara satt och gapade rakt igenom hela konserten. Från att cirkus Justin Timberlake började tills sista applåderna dog ut. Fasiken vad grymt bra det var. Ni som var där vet vad jag pratar om. För  er som inte var där, synd. jag säger som dom sa i tidningen, ni var på fel ställe. Det var i globen det hände. Justin Timberlake.  Som vanligt förälskar jag mig i vissa saker, som under GT25 turnén kärade jag ner mig i Anders, basisten. Det är inget som jag dirket vill prata högt om och inget jag såhär i efterhand kan förstå, men just då var det hur normalt somhelst. Det jag vill komma fram till är att det alltid finns något som fascinerar mig lite extra, som jag inte kan låta bli att kommentera under resten av, i det här fallet, konserten. Igår var det den ena körsnubben. Han var stor och mörk och såg ut som en hemlig maffiaboss från en gammal film när han kom in med hatten och kostymen. Jag petade Karin på armen varje gång han tog ett exotiskt danssteg. Han var härlig.

Jag har aldrig varit ett Justinfan och inför gårdagens konsert hade jag inte tänkt på konserten mer än att den skulle äga rum den 19 juni och att det var nångång efter studenten. Men nu, dagen efter är jag frälst. Jag köpte till och med aftonbladet och expressen för att kunna läsa deras recensioner efter att jag lusläst de som fanns i city, metro och punkt se. 

Hur som haver, Justin, fasiken vad bra det var. Fasiken vad bra han är. Gårdagens konsert är med på min topp tre lista. Michael Jackson på Ullevi ligger fortfarande på första plats, men Justin ligger inte långt efter. En säker andra plats med snudd på första. Trean är ännu ett frågetecken. GT25 är ett alternativ. Men det tåls att fundera på.

Nu försvinner jag till örebro över midsommar och sen vidare ner till skåne. Jag kommer alltså att lysa med min frånvaro ännu en tid. Men ha tålamod mina vänner. Frukta icke.  Jag kommer tillbaka.

/Stringis






Kommentarer
Majsan

Förstår att Justin var underbart! =) :p Hör av dig när du kommer hem igen vi måste ses snart! Själv är jag hemma hela sommarn :p

2007-06-21 @ 11:46:02
O

Jag kommer sakna dig

2007-06-21 @ 18:58:04
Tötten

Sitter fortfarande o gapar av förvåning över hur bra han va!!! o körsnubben va cool!! De kommer du kunna prata högt om

2007-06-21 @ 19:36:06
Michaela

Jag saknar dig! Jag saknar dina blogg inlägg, snart får du skriva =) och läsa mina kanske =) Puss på dej söta långa krulltott (:

2007-06-24 @ 01:05:14
URL: http://michaelastridbeck.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0