Att lysa med sin frånvaro

Är något som jag har gjort under några dagars tid. Jag vet att vissa av er hade börjat få hemska tankar om att Johannas mörka hade tagit över och att jag kanske hade hoppat ut genom ett fönster eller nått. Men icke. Nu är jag tillbaka i all min prakt och tro det eller ej men jag känner mig riktigt go och glá. Camilla, du kan andas ut nu. Andas, djupa andetag. Så ja.

Vissa önskemål har nått mig. Önskemål om att jag ska skriva om min lördagkväll som ägde rum på ett exotiskt ställe i nynäs. Dock känner jag att det hade behövt beskrivas lite mer direkt efter, och inte som nu, fyra dagar senare. Kort och gott kan man säga att det var mycket trevligt. Även om jag den första timmen, som alltid, undrar vad jag i hela fridens namn håller på med. Men så är det med nynäs. Första pris för snyggaste dans går iallafall till allas vår norsk Olav. Kempegrejt.

Dagen har ägnats åt studenttider. Min sötaste Karin tog studenten idag och det måste såklart firas. Blommor, kramar, presenter, mat och alkoholhaltiga drycker. Allt  i massor. Insåg att om en vecka är det min tur. Jag insåg också att jag längtar något extremt. Massor. Bort från skolan och allt som hör till. En vecka kvar. Snart smäller det.


Kvällen ska alltså spenderas på karins studentskiva. Slutskiva. Jag tror att det kommer att bli kempegrejt.


Kommentarer
Jacobmarlin

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2010-04-30 @ 10:30:03
URL: http://jacobmarlin.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0