Snart bär det av

Nu räknar vi timmarna. Timmarna tills vi åker till gotland. Jag är säker på att det kommer bli grymt kul. Kan det bli annat än kul? Nio tokiga brudar på vift på gotland. Kan inte bli annat än succé. Mumsfillibabba. Jag, Tessan, Karin och Marie har dessutom vart ute på en liten sväng med supersaaben, som för övrigt är våran "ride" under trippen, och samlat ihop folks väskor. Det här kommer bli kempegrejt.

Nu är det bara att slänga ihop det sista. Snabbkaffe i en liten påse, plattången och picknick. 

Det pirrar i magen. Det här kommer bli mumma. 

När jag kommer hem är det första jag ska göra att ta en lång fika med Desireé och prata igenom allt och ingenting. Se hur det står till med livet på söder och med allt annat som händer. Det var längesen nu. Om Michaelapela är i stockholm vore det ju guld om hon också ville komma och mysa med oss. Kärlek till er mina små krullisar.

Cuba den lilla token är på Kos och lär sig blanda drinkar i fyra veckor. Stackars stackars Cuba.

Nej, nu får det vara nog.

Mot Gotland.


Kommentarer
Michaela

hej din lilla krulltott, jag kommer till el stockholmo nästa vecka, åker på torsdag! :D fika? Pöss

2007-07-12 @ 13:18:06
Majsan

har du tid för lite fika i lilla nynäs med kanske? (A) :p

2007-07-16 @ 10:12:51
Erica Queen

haha nog blev det grymt alltid :)
helt underbart exotiskt! vill se en
liten sammanfattning här snart ;)
KRAM KRAM

2007-07-16 @ 13:16:39
Justnewyork

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2008-01-03 @ 15:11:48
URL: http://justnewyork.blogspot.com
Ilyasleah

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2009-03-17 @ 13:16:49
URL: http://ilyasleah.20six.fr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0