"Om kvällskvisten"

På något underligt vis är det alltid på kvällarna som det studsar flest tankar och funderingar på insidan av mitt lilla huvud. Dagens alla tankar får tydligen för sig att samlas till en stor klump och anfalla min till synes obesvärade hjärna med massvis av strunt och jobbiga tankar om framtiden och diverse andra besvärliga ting. För tillfället består dock de flesta tankarna av funderingar och svåra ekvationer om huruvida jag borde, eller snarare har råd att köpa mig ännu en bikini till Cypern? Borde jag kanske ha gått och klippt mig? Vilket i och för sig är en helt onödig tanke eftersom det redan är försent att hinna få en tid innan nästa söndag. Har jag tillräckligt med linnen och är solskyddet som jag och Ola ska köpa på taxfreen tillräckligt stark för att skydda min obruna hud från kräftbränna? Ja, frågorna är många och kluriga. Svårlösta. Men snart bär det av.


Snart.


Kommentarer
ems

yey ;D

2007-07-28 @ 19:33:51
O

En vecka kvar! Mumma

2007-07-29 @ 11:28:22
ems

haha, kul igår! :) om en vecka o en dag drar vi!!!

2007-07-29 @ 13:19:33
queen

annars gillar jag angneta brännan :D

2007-07-30 @ 08:53:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0