Många många frågetecken

Jag känner mig just nu lite besvärad. Jag har precit bokat körlektioner. Men jag är chockad. Det finns i princip inga tider i augusti!?!?!?!! Hur kan alla ha semester samtidigt? Alla tider kan väl inte vara bokade? Det finns i princip inga i juli heller?!? Jag förstår inte. Jag måste ha körlektioner. Jag har ju bokat uppkörning nu. Jag kommer aldrig hinna köra så mycket som jag borde innan uppkörningen om det inte finns fler tider än såhär. Panik. Jag vägrar missa uppkörningen. Fast om det finns folk som kan klara sig utan en enda körlektion så kanske det finns hopp för mig också? Jösses. Usch det här känns inte bra i magen. Hur ska detta gå?

Usch jag känner mig lite för vuxen idag. Jag har jobbat, varit hos polisen och fixat pass, kommit hem och lagat middag och nu har jag diskat undan allt också. Jisses ibland är man bra duktig. Tänkte att jag dessutom skulle ta mig ut och springa. Om maten i min mage vill smälta snart.

Känns som något stort och tungt helt plötsligt hängdes över mina axlar. Det känns inte så kul. Mest jobbigt faktiskt.

Undrar om man ska ta fågelgatan idag igen? Heja backlöpning.



Kommentarer
O

Jag fattar inte hur du orkar springa fågelgatan så jäkla många gånger!? Jag borde ha svängt förbi där jag med idag.. förresten var det halvspännande gäster på kroken igår! Det tar vi sen! :)

2007-07-09 @ 20:39:30
Annniiiz

Du stumpan! Du är så duktig! Vi borde styra upp nåt snart.. I miss yOO!! Puss!

2007-07-10 @ 14:42:23
ems

FAN vad kul att du bokat uppkörning!!!!!!!!!! :D Yey =)

2007-07-10 @ 16:24:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback