Kvalitetstid

Idag är en såndär dag då inget egentligen kan bli riktigt dåligt, för allt är redan så underbart bra. Även om jag nästan somnade sittandes på jobbet idag igen så kändes det okej att jobba. Jag fick dessutom gå redan vid två. Jag antar att det var tröttheten som lyste igenom. Jag mötte Olala nere i hamnen och vi fick lite såndär kvalitetstid som bara de två bröden kan få. En glass på bryggan och lite exotiska ljud. Solen sken och livet kändes sådär härligt lätt att leva. Vi prata lite om Napa och kom fram till att det bara är två veckor kvar på måndag. Jisses. Tiden rinner ifrån en.

Vart tog sommaren vägen?


Kommentarer
O

napa snart, helt sjukt

2007-07-20 @ 22:23:20
michaela

hoho, krullis :) vi ses imorgon =D saknar dig! Ses på södra precis som förr. =D Pöss!

2007-07-21 @ 01:31:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0