Ett och ett halvt år sedan

Idag fick min bror för sig att han skulle utmana mig på tennis. Ni som känner mig och min bror vet att han inte bara är bra utan tyvärr råkar vara typ bäst på denna exotiska sport, och jag inte riiiktigt lika bra. Vi pratar topp tio i stockholm, lite skryt får ni leva med. Nu är han dock skadad i ryggen så förmodligen befinner han sig inte på topp tio listan längre men hur ont i ryggen han än har så är han fortfarande ljusår bättre än mig på att slå den där gula lilla bollen över nät. Nu råkar det ju dessutom vara så att det var över ett och ett halv år sedan jag spelade sist och min tenniskarriär tog slut i sammband med att jag började sista året på gymnasiet. Låt oss bara säga såhär, det var grymt kul men otroligt exotiskt. Otroligt exotiskt.
 
Jag kan också meddela att jag fickparkerade perfekt idag på min körlektion. Jag tror minsann att Gisela blev lite förvånad över min skicklighet. Direkt in i luckan, rakt och perfekt. Jösses vad jag är bra. Nu undrar ni säkert hur lång tid det ska ta innan jag lyckas ta det där nedrans körkortet, men ta det lugnt people, det är inte långt borta nu. Snart kommer jag susa fram på vägarna i min sexiga supersaab.

Sen vill jag bara säga att om en vecka kommer jag befinna mig på varmare och sydligare breddgrader, nämligen cypern, ayia napa. Jag ska bete mig barnsligt och göra fjantiga saker. Dansa tills benen viker sig, sola och bada tills jag ser ut som ett russin.



Kommentarer
Erica

är inte en tennisboll typ grön? ;) hihi.
smell ya ikväll maby.
tjingeling!

2007-08-01 @ 09:32:32
Majsan

Du skulle kommit över och fikat lite efter ;p

2007-08-01 @ 20:39:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0