En fågel kvittrade i mitt öra


Igår kvittrade Ola något om de nya snygga poliserna som tydligen har börjat skydda våra gator här i Nynäs. Enligt säkra källor, Ola vill säga, hade de hängt lite nonchalant över bardisken nere på Kroken när Ola jobbade och förklarat att de hade nya skift och behövde lära känna lite människor. Tydligen hade de varit sådär oförskämt snygga, sånna där som mycket väl är medvetna om hur tjejerna blir helt till sig och knäsvaga så fort de kommer i närheten. Nyutexaminerade polispojkar.

Idag, när jag grinig som en barnrumpa var tvungen att åka ersättningsbuss från ösmo fick även jag en skymt av dessa nya snygga "världens beskyddare" till polispojkar. Jag säger bara jisses. Ola hade rätt att vara fnittrig när hon pratade om dessa två filurer, jag kan även förstå alla andra tjejer som Ola berättade om som slängt trånande blickar efter dessa två nya polismän till hunkar. Jag såg dem genom ett fönster på en buss och det räckte för att bli övertygad om att jag snart kommer begå ett hemskt hemskt brott så att farbror polisen måste komma och ta hand om mig.

Mumma.




Kommentarer
o

ååh dom var heta! MUMSBITAR

2007-07-20 @ 19:10:07
Stefanjeanette

Great .Now i can say thank you!

2008-09-12 @ 11:32:42
URL: http://stefanjeanette.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0