En dans på rosor

Idag kan jag kryssa för ännu en ruta på mitt träningsschema. Jag förstår fortfarande inte riktigt hur de hade tänkt sig att jag skulle orka utföra dessa uppvärmningsrundor på 2 km (även om 2 km inte är så långt) och sedan intervall och styrketräning minst två gånger i veckan? Idag har jag dock varit en duktig flicka som förutom löpningen även gjorde intervall och styrketräningen. 1-0 till Johanna panna. Jisses vad bra det känns efter. Nu känns det okej att äta en vitchoklad/jordgubbsmuffins som Anna kom förbi med förut.

Jag har funderat lite. Eller på sista tiden har jag funderat ganska mycket. På allt och ingenting och på livet i stort och smått. Både på att mitt hår befinner sig i en väldigt krullig period och att jag inte ska börja skolan till hösten. Lite då och då påmins jag om att jag kan göra precis vad jag vill. De senaste dagarna har jag gått och känt mig stressad. Över vad vet jag inte riktigt men egentligen har jag ju inget att känna mig stressad över. Inga arbeten, inlämningsuppgifter eller annat jobbigt som hänger över mig. Jag kan ta mig sjutton göra precis vad jag vill.


Men vad tusan vill jag göra?


Kommentarer
apsnor=)

Jepp det har jag... men vad duktig du har varit och tränat:P Jag kan inte gå ut och träna nått nu för jag blev förkyld i Spanien hahaha... men de e typ borta snart:) Ha de bra C ya!!

2007-07-02 @ 12:59:09
URL: http://apsn0r.blogg.se
O

Bra där! :D Napaform!

2007-07-02 @ 23:23:30
nathalie

hade tankt och fraga samma sak - va tanker du gora efter sommarlovet? jobba?
ja har sokt in pa universitet..tror inte jag ar heeelt fardig att ge mig ut i det riktiga livet. i och med att ja ska borja studera behover jag inte gora det de narmaste, tjaa, fem aren. whoop! xD

2007-07-04 @ 14:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0