En dag på Gävlegatan

Man vill ju ha pengar så att man kan spendera dom, och för att få pengar måste man ju jobba, om man inte heter Hilton eller något annat exotiskt i efternamn. Nu gör ju inte jag det, tyvärr. Jag har ett jobb och jag blir överlycklig när lönen kommer, men jag vill inte jobba. Jag vill inte. Vill inte vill inte. Jag är lat och vill ha sommarlov. Äta glass, sola och bada. Så om ni undrar vad jag har för mig på dagarna kan jag meddela att jag jobbar. Jobbar och fortfarande åker tåg. Allt är som det ska vara helt enkelt. Men om en vecka åker vi äntligen till Gotland. Det blir mumma. Jösses vad vi ska steka på Tofta. Nio tokiga flamsmajor. Det kan inte bli annat än perfekt. Därför tänker jag lyssna på Craig David feat Artfull dodger - Re rewind och äta BK burgare. Mumma.  


 
  


Kommentarer
O

åh re rewind! blir det saaben till gotland? Bara en vecka kvar! MUMMA

2007-07-05 @ 23:10:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0