Ut med det gamla och in med det nya...

Så var 2006 slut. Slut och borta. Happy new tjugohundrasju.

Det var ett bra år. Ett av dom bättre. Jag önskar dock att jag hade avslutat det på ett bättre sätt. Jag vet inte vad som hände men det är tur att det finns snälla människor som kan ta hand om en. Det tackar vi för.

Min bloggenergi har tagit slut. Hoppas att den snart hittar tillbaka.

Ola, jag tycker inte alls att du är fjortis och jag ska verkligen inte säga nångonting. Inte efter den kvällen. Jag är absolut inte bättre själv. Jag är bara trött...och om inte nån dum människa hade tagit min vinflaska i söndags så hade jag mer än gärna delat den med dig. 

Imorn ska jag fika med majsan. Ska bli kul att träffas igen =)   


Kommentarer
Gunnar

De va kul att ses igen :)

2007-01-02 @ 22:59:02
Michaela

Hej sötaste Johanna Ljung. I miss you here in Gävle, where I befinner mig i just nu. Jag har börjat skriva massa blogg..www.michaelastridbeck.blogg.se
Massa stora KRAAAMAAAR!!!!!

2007-01-04 @ 23:35:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0