Tre Kronor

Kom hem från min första körlektion för ett tag sen och är extremt nöjd med min insats. Det var helt tokigt kul och nu vill jag bara köra mer och mer så nu har jag min nästa lektion på måndag. Jag blir dock helt förvirrad över allt det här med om man ska boka uppkörningsprovet privat eller genom körskolan? Vad är bäst? Min lärare sa att det kunde vara tre till fyra månaders väntan på att få köra upp, när ska man boka då? Och om min lärare ska boka när hon tycker att jag är redo kanske jag inte får köra upp förrän senare i sommar?!?! Jag vill ju ha mitt körkort nu. Och teorin?!?! buhu, hur mycket tid behöver man för att klara den?! Den var det tydligen också en till två månaders väntetid på. Jag blir helt förvirrad. Hälp! Snälla?! Om man bara kunde knäppa med fingrarna. Tänk vad lätt det skulle vara då.

Jag zappade lite på tv:n när jag åt lunch och upptäckte att dom visade Tre Kronor på fyran. Klockrent. Finns det någon som inte kan låten till den serien? tralalaa la la la laaa.  


In sweden they call it a kick!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0