Stockholm ligger öde och världen håller andan...

Ganska ofta kommer jag på skitsmarta grejer som jag ska skriva här. Verkligen smarta. Sånt som gör att folk kanske skulle vilja läsa min blogg. Men så fort jag sätter mig ner för att skriva så är allt glömt. Det är därför det allt som oftast bara slutar med ordbajs. Som vanligt när det gäller mig. Ordbajs helt enkelt.

Jag är så nedrans trött på alla modebloggar. Modebloggar hit och modebloggar dit. Gaah!. Finns det ingen som skriver om något annat? Jag skulle så gärna vilja hitta en blogg som är kul och spännande som inte handlar om vad Nicole richie hade på sig igår eller vilka skor som någon köpte på rean som var så sjukt lika dom som kate moss hade på sig när hon gick och köpte sin frappe på starbucks. Modebloggarna håller fasiken på att ta över och jag orkar inte. Blää.

Jag sitter här och lyssnar på The Killers och bara funderar i största allmänhet. Mest tänker jag nog på sommaren. Sommar och sol. Varmt och skönt. En liten exotisk tanke slog mig när jag satt och läste Michaelas blogg. Det här är mitt sista riktiga jullov. Det är en kontsig känsla. Jag vet inte om den är bra eller dålig men den bubblar i magen på ett sätt som får mej att känna mig som ett glas som bubblar över av för mycket julmust. Jag tycker ju inte ens om julmust.

- I'm mr Brightside


Kommer ni ihåg vad snaggis sa?...  "I love you girls"


Ola, du sa att du inte behöver tjata på mej längre för nu ska Jossie eller josse med, Betyder det att du inte vill ha med mig längre?




Kommentarer
Anonym

Jag vill alltid ha med dig, men du vill inte?

2007-01-05 @ 19:46:23
Anonym

håller med dig totalt! BOJKOTTA MODEBLOGGARNA!

2007-01-06 @ 00:23:12
Dreamteamparty

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-01-13 @ 12:21:46
URL: http://www.dreamteamparty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0