Skitblogg

Här har jag suttit och skrivit världens längsta och roligaste blogginlägg och vad händer. Jo det som alltid händer när man är nöjd med något. Det skiter sig och försvinner. *#(/%)"#(/¤("^%.  B L Ä !

Till den vänliga själ som så snällt kommenterat utan namn och frågat och jag lyckats med några fler såkallade "spyor" eller "pinsama klängningar" (tack för att du påminer mej) så nej, inget mer sånt. Jag har lyckats hålla mej borta från det. Det får vara sluta på pinsama fyllegrejer. Det gick i alla fall finfint hos Sara i lördags. Fast jag vet ju att det kommer hända igen. Jag kan i alla fall konstatera att alkohol inte är bra. Fast det visste ni ju redan.


Det finns några saker som tynger mig lite just nu:
- Svenska C talet som ska finslipas och övas in till imorgon.
- Engelskaläxan som jag borde göra ikväll.
- P R O J E K T A R B E T E T! ! ! !
-
Att jag kommer missa Laguna Beach även om det är dåligt, pga av ovanstående saker.
- Att min tepåse har legat i så länge att teet har blivit alldeles för starkt. Jag tycker inte om starkt te.
- Att min mobil är trasig och att jag måste ta mig till Odenplan för att försöka fixa till den.
- Ett bortblåst benskydd, vilket betyder att jag måste köpa nya innan lördag. Jobbigt.
- Att jag måste gå upp innan halvsju alla dagar resten av den här skolveckan.
- Alla konstnärssjälar i min bild och formgrupp som får mej att känna mej totalt värdelös.
- Min mage kurrar.


Usch vad det är synd om mej.


Kommentarer
emelie

en sak kan jag muntra upp dig med iallafall, att jag tycker du är gryyym på att måla och rita och allt vad det heter ;) och imorgon är det ju lill-lördag iaf =)

2007-01-30 @ 18:21:37
URL: http://quistis.blogg.se
Tofsic

Jag tycker du är en fining. :)
Förresten! Onsdag 21 mars har vi 80/90-uppspel!
Du MÅÅÅSTE komma!
puss och kram

2007-01-30 @ 18:39:08
URL: http://tofsic.blogg.se/
blondinlisa

hahaha det var ju jag som kommenterat om spyor ;)
en till positiv sak är ju att du om en vecka får se räkan igen! det är inte all som har den turen!

2007-01-30 @ 18:45:31
Anonym

Jahaja, jag är Oskar, en nynäsbo som inte pluggar nånstans.Jag har alldeles för stort ego för att tro att du inte vet vem jag är, så jag skippar ytterligare beskrivning. Håll svc talet som ett tal på en polares begravning, det gjorde jag. ba snacka lite skit om gamla minnen och vara lite snyftig så är det garanterat mvg.

2007-01-30 @ 19:05:20
URL: http://Oskimon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0